Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs

Novi Sad
29.11.2018.
08:18 > 14:12
Novosadska uprava u sklopu višegodišnjih priprema za gradnju novog mosta preko Ribarca, raspisala je javni tender za izbor firme koja će napraviti Generalni projekat sa prethodnom studijom novog mosta preko Dunava, u nastavku Bulevara Evrope.
  • /

    01.12.2018 22:14
    /
    vikktor
    ma kakva anketa kada ima idiota kojima odgovara da se i to malo unisti
  • Ćorava posla

    01.12.2018 21:51
    Msm da je bitno da izvodjači daju priojekat umesto da se muce da naprave projekat po nekom lojavom koji veze sa praksom nema. Svaki izvodjac je izverziran i ima vec iskustva u gradjenju odredjenih mostova. nama je svejedno kakao ce da izgleda jer ce ga svakakao srusiti u narednih 40 g max.A verovatno i PRE .
    I atuto kad vozis kod majstora ides kod onog koji popravlja tu marku auta jer ima kljuceve i sav alat i iskustvo i ne muci se te naplati NAJMANJE:
  • 1914

    01.12.2018 16:52
    Samo hejtovanje
    29.11.2018 • 23:11
    Citam komentare i ne verujem kako samo hejt izlazi iz ljudi...

    Meni je i most i lokacija i povezivanje sve logicno i ok! Projekat datira jos od vajkada, znaci neko je napravio dobar predlog pre 40-50godina cim je proslo test vremena.
    A sad lupajte minuse hejteri koliko vam je milo, ja ovo gledam kao pozitivnu stvar.
    ------------------------------

    I mojoj babi je "logicno i ok" da ceka u redu na posti (pa i da porani, ako treba) ili da plate ponekad kasne, pa to ne znaci da je nesto ispravno. Projekat koji "datira od vajkada" je projekat za treci most preko Dunava negde na toj lokaciji - taj most i jeste izgradjen 1981. godine, i zove se Most Slobode.
  • Keti

    01.12.2018 09:24
    Mozak
    Uključiti. Da li neko od nadležnih vidi gde treba most. Juče od Najlona do Partizanske kolaps.u 15h. Preko mosta se vuklo 15 min. Futoški put i bulevari kao kaldrme. NS grad koji se naružuje a putevi,pešačke i bicikliističke staze u katastrofalnom stanju.
  • vikktor

    01.12.2018 08:21
    most "šodroš"
    Napravite ANKETU o mestu novog mosta, a ne odma da stavite na Ribarso ostrvo. Ribarsko ostrvo ostavite za oazu prirode...Možda, lokacija da bude kod "brodogradilista".
  • LALOš

    01.12.2018 01:41
    TA,MANTE SE NOVIH MOSTOVA!
    Pogledaj te Ova Tri! U kakvom su Stanju!
    Ni njih Neznate da Održavate ko Svet!
    Samo bi da se ugrađuju!Dok vas neugradimo,jedared!
  • Torrente

    01.12.2018 00:30
    NS?
    Ovo mi više liči na nekakav Novi Sad na vodi zamaskiran mostom tobože preko ribarskog ostrva! Fuj!!!
  • NS

    30.11.2018 13:43
    Šta predstavljaju one ljubicaste , bordo i sive gradjevine velikih razmera na Ribarcu ?
    Ne lici na zelenu povrsinu za odmor i rekreaciju !
  • bujke

    30.11.2018 12:42
    namćor
    Ovo je primer da narodu ne treba dati vlast. Uraditi ono sto treba za dobro grada i tačka
  • NY

    30.11.2018 11:35
    Koliko Prostora iznad Bulevara
    Kada može Metro iznad Saobračaja!
    Može Jedan Nivo i za Parkinge na delovima Bulevara!
  • Светозар Милетић

    30.11.2018 09:34
    @deda, слажем се са Вама али мишљења сам да пре тог моста код Бегеча треба направити мост Каћ Петроварадин који би се наставио на аутостраду за Руму, како би се растеретио сав друмско теретни саобраћај кроз насеља Подбару/Инд. зону југ и Петроварадин. Овај мост би се директно надовезао на ауто пут Е75. Са друге стране тунелом (ако се ради како треба) би се много више очувала и заштитила флора и фауна Фрушке горе. Пут преко Фрушке кроз Лежимир је веома добра идеја али по мени секундарна поготово што се из правца Бачке Паланке на ауто пут може ићи обилазницом преко Мајевице
  • Novosađanka

    30.11.2018 08:51
    Koješta
    Ako nije predviđeno i bar tri fontane nasred mosta, ja sam protiv. Još ako su muzičke, ihaj! Treba nam još deset basnoslovno skupih mostova, da se narod ima odakle bacati u 'ladan Dunav, i jedno tri isključivo za sendvičare sns, kad nam dolaze na razna otvaranja i proslave da se ne pravi kolaps.
  • Millos

    30.11.2018 08:14
    Kvaka
    Nije bitno da se most zavrsi, nego da pocne da se gradi. Most udara na nekakve kasarne i brodogradilista. U tom slucaju ce ta nekakva drzavna imovina preci u ruke grada, koji ce krenuti da prodaje to zemljiste. A mali privrednici ce graditi novi it centar kraj dunava.
  • /

    30.11.2018 08:04
    /
    Samo hejtovanje
    i sta, ako je projekat od pre 40g onda je dobar?
    pa nije, u svemu sta je uradjeno od 50ih godina se vidi samo genocid

    grad ce ostati bez jos jednog dela prirode
  • ***

    30.11.2018 07:15
    @Bob
    Pun pogodak. Samo bih jos dodao da se pre svakog tog "projekta" dogovori ko i koliko stavlja u džepove. Ako postoji interes ide se dalje u realizaciju. Ništa se ne gradi zbog gradjana već zbog tudjih džepova.
  • opalim te g...m

    30.11.2018 06:48
    Limancani, pod nosom imate predivno mesto za setnju zvano Dunavac. Vama je nepoznat ostatak grada, vecina koristi javni prevoz i pored njega prolazi onaj za vas fuj autobus broj 12 ali vredi navratiti. I to se planira unistiti i bas da vidim da li ce se neko od vas javiti povodom toga.
  • projekat bez para

    30.11.2018 04:38
    je mrtav Q
    Naravno da postoji potreba za mostom ali e ista koristi za otimanje para od naroda i raspodele kojekome.
    S obzirom na to koliko je gradjen prethodni most porusen od strane demokratskog sveta uz sva sredstva pristigla sa strane analogijom se dolazi do zakljucka da ovaj ne bi bio zavrsen za 50 godina te da bi do tada svaki projekat zastareo.
    Kad ima para pravi se projekat i sve ostalo.
  • Kako je to moguće

    30.11.2018 04:29
    KAO NEKAD
    Kad smo kod Ribarca zasto uUDRUZENJE INVALIDA ne reaguje zbog ograde restorana Elektrovojvodine na pola me od Dunava koja onemogucava bezbedan prolaz zdravima a invalidima sasvim zatvara.
    Tuzno je gledati nasu realnost kad mladi lepi i zdravi gradjani idu NA KANT a stari ji se vracaju jer ne smeju da prodju tom kozijom stazom.
    A nismo ludi da ne budemo svesni da je sve to on nasih para izgradjeno.
    Zna li iko kako je ovo muguće da firma koju gradjani drze uteruje gradjane u Dunav !!!?????
    Kakva je to sila iznad naroda?

  • Logi

    30.11.2018 00:10
    dno
    Još jedan u nizu užasnih i besmislenih projekata u gradu. Argumenti su suvišni, a i bez teksta sam.
  • Samo hejtovanje

    29.11.2018 23:11
    Citam komentare i ne verujem kako samo hejt izlazi iz ljudi...

    Meni je i most i lokacija i povezivanje sve logicno i ok! Projekat datira jos od vajkada, znaci neko je napravio dobar predlog pre 40-50godina cim je proslo test vremena.
    A sad lupajte minuse hejteri koliko vam je milo, ja ovo gledam kao pozitivnu stvar.
  • Jeremija

    29.11.2018 20:58
    Sve je OK , ali ZAŠTO uništavati gotovo netaknutu prirodu izmedju Ribarca i Kamenjara koju zovemo Šodroš !?
    U Americi i Kanadi postoje gradovi koji okolo svojih reka imaju "parkove" (čitaj netaknutu prirodu) koji su ostrva okružena urbanim delivima (zgradama) i koji su i nekoliko puta veći od Novog Sada !
    Inače , kad se otvori karta Novog sada (gugl mape ili slično) može se videti da će budući most spojiti autoput SU-BG sa nekim budućim autoputem NS-RU-ŠA (koji je i najopterećeniji putni pravac u Srbiji (a još uvek ide kroz NP Fruška gora) ... dakle , most pravolinijski izlazi na raskrsnicu za Bocke , Beočin ... sa jedne strane , za Popvicu , za donju Kamenicu i naravno za Paragovo , Venac (budući tunel kroz Frušku)...
    Nije sporno da nam treba taj most (pored još najmanje 3 mosta - Ribarac , kanal i Beočin ...) , kao i još brdo mozda potrebnijh stvari u gradu ... ALI zaboga , molim urbaniste , arhitekte i pre svega političare - NE DIRAJTE ŠODROŠ !!!

  • комша

    29.11.2018 19:00
    Потребно је направити обилазницу око града и то комплетну! Дакле од петље север на аутопуту урадити правац ка Футогу, а одатле направити мотопут до Паланке који би заобишао села. Наравно кад би се урадио мост пре Паланке ка Нештину велики број возила и камиона би се туда кретао из Бачке ка Срему и даље ка Босни. Тренутно иде све преко венца који је уско грло, а иде кроз национални парк.
    Овако некако: http://i64.tinypic.com/wvr5ad.jpg
  • Bob

    29.11.2018 18:57
    Iz aviona
    Nema ovo veze ni sa mostom ni sa unapredjenjem kvaliteta zivota novosadjana. Ima veze sa 20M dinara koje treba podeliti. Napravice projekat, prikazati javnosti i onda ga staviti u fijoku. Kad se opet pokrene prica oko izgradnje mosta tamo negde 2030te onda ce praviti novi projekat za novih 20M posto ce za ovaj stari svi da zaborave. Ako ga se neko i seti proglasice ga zastarelim. Tako smisle po jedan projekat svakih par meseci i eto para za stranku i pojedince. Projekat nije obavezujuci. Ako neko pita gde su potrosene pare oni ce pokazati projekat. Savrseno. Da li taj projekat necemu sluzi? Ne bas.
    Dok se mi raspravljamo da li most treba tamo ili ovamo oni dele novce. Ljudi shvatite da oni ne razmisljaju o napretku. Sva ta silna gradnja po gradu nema veze sa gradom i gradjanima nego samo sa njihovom podelom plena (budzet). Samo se pitam da li u poslednje vreme toliko grabe zato sto slute da im je kraj blizu ili su se prosto toliko osilili da vise ne moraju da paze koliko i kako kradu.
  • deda

    29.11.2018 18:31
    ako most bude tu onda koliko kapiram sav transport ode preko venca a opet prave tunel ispod i izlaze na pobedu, suma sumarun ovaj most ce opet sav saobracaj provlaciti kroz grad, zar nije logicnije da bude uzvodnije iza begeca pa da se odatle ide preko lezimira na autoput i dalje na jug, to bi ustedelo 80 il vise kilometara svima na pravcu sever-jug i rasteretilo grad, drugo taj deo srema i zapad backe nece biti slepo crevo, realno mislim da se malo dobija za te pare ako ga tu posade
  • Nebojša

    29.11.2018 17:51
    Bez znanja rade
    Da imaju iole znanja i obrazovanja bez kuoljenih dioloma i da nis politicki vec znanjem na funkcijama onda svakako da bi se grad rasteretio teškog saobracaja onda bi se uradilo sledece:
    Bulevar produžetak iz Futoga do izlaska iz Begeča
    Bulevar sentandrejski do Čeneja
    Bulevar do Bačkog Jark
    Fruškogorski koridor(država)
    MOST Begeč Beočin koji bi sav saobracaj usmerio van grada
    Ne zaboravite da su Bulevar Evrope prema autoputu koji je bio projektovan celom dužinom kao autoput sa 3 trake skasapljen na samo po 2 trake i sa malim kružnim tokom pre mosta pa je krkljanac neminovan svaki dan i totalno zagušenje
    PA TEK ONDA NA KRAJU BI MOŽDA TREBAO DA SE GRADI OVAJ MOST PREKO RIBARCA KAO POSLEDNJI VELIKI PROJEKAT.
    TELEP NEMA KANALIZACIJU KAO I MNOGI DELOVI GRADA.
  • dijasporac

    29.11.2018 17:12
    Citajuci komentatore vidis kako svako svom stadu vuce, oni iz Kaca bi most preko kanala, ovi iz sremskog dela bi most preko Dunava, Futozani bi metro liniju a oni sa Podbare bi tramvaj iz centra dp njih...
    Novi Sad je verovatno doziveo svoj vrhunac sto se tice broja stanovnika, nema odakle vise da dolaze u vecem broju od onih koji odlaze iz grada negde napolje a sto se EU bude vise otvarala ka Srbiji sve veci brod ljudi ce birati da odlazi tamo. Pri tome broj radnih mesta u drzavnoj upravi i javnim preduzecima je ogranicen a vreme velikog industrijskog centra je sa raspadom trzista SFRJ i dolaskom novih tehnologija proslo.
    Znaci, treba unaprediti postojece, obnoviti, izvrsiti drugacije i efikasnije upravljanje saobracajem, poboljsati komunalne usluge, zatvoriti centar za saobracaj, uvesti jos vise biciklistickih staza, neku kruznu centralnu tramvajsku liniju po ugledu na becku i beogradsku i krake ka vecim naseljima. Spakovati grad kao bombonicu i promeniti mu vec jednom ime u Oklen City.
  • korupcija

    29.11.2018 16:19
    Samo da se ne ugrade i u projekat. Nadam se da 2030 neće biti navlasti ili možda hoće.?
  • Samo pitam

    29.11.2018 16:15
    Most bi kostao oko 50 miliona evra koje Grad nema. Ako se ne varam, NEPI je za zemljiste na kojem je nazidana Serenada platio 40 miliona evra. Dakle, di su NASE pare?
  • Novosadjanin

    29.11.2018 14:08
    Opet isto pitanje KO je dao dozvolu na godinu dana? Proverite pa ce vam sve biti jasno. Kao da i nemaju dozvolu. Jedna budala, privatnik, stavio svoj potpis, diplomu, licencu, zvanje, godine, obraz na nistavan papir. Verovatno to ima dobru cenu.
  • Dusan

    29.11.2018 14:07
    Tramvaj tesko
    @damir 021
    Uz duzno postovanje mislim da Tramvaj nije pametna ideja. Nasi vozaci i tako lose voze i nervozni su mislim da bi tramvaj uveo jos gore stanje nego sto je sada. Auto koristim jedino kada idem van grada a sve ostalo JGSP. Autobusom idem sa naselja na posao jer mi je lakse duze traje ali dok nadjem parking nema sanse. Sada ima veliki broj automobila i jos veci broj ljudi koji misle da znaju da voze pa iz kroz leve idu i skroz desnu traku. To isto mzoete videti i u LIDL-u kada neko ide kolicima pa misli da moze bey obyira drugih ljudi da skrene i da se krece kako god zeli :)
  • dr Petrović

    29.11.2018 14:01
    a skretanje?
    Kod lajkovca?
  • Steva-NS

    29.11.2018 13:56
    Deco,budući graditelji,zadatak za sledeći grafički rad će biti "most preko Ribarca i Dunava".Ne morate raditi predračun,jer će to raditi,oni koji nemaju veze sa mostogradnjom.Zašto tako,ne pitajte !
  • Prle

    29.11.2018 13:43
    Dajte ga Djilasu i Mihajlovicki da grade da izadje cena 500 miliona eura!
  • EsaNasaSpaceX

    29.11.2018 13:20
    Hahaha
    Oni planiraju most do 2030 a Elon Musk šalje ljude na Mars 2025. Toliko o tome gde živimo.
  • veljko

    29.11.2018 13:13
    Ako bude pameti...
    "nije predviđena pre polovine naredne decenije, dok po drugim procenama to može uslediti čak 2030. godine"
    u to vreme će sadašnja vlast biti bivša...
  • Đura

    29.11.2018 13:09
    Novom Sadu je potrebniji most preko kanala koji sa keja vodi ka autoputu Beograd-Novi Sad.Takođe nam je potrebniji most kod Begeča koji bi sav saobraćaj sa autoputa Subotica-Novi Sad i Bačka palanka-Novi Sad a koji ide za Srem i dalje preusmerio da ne ulazi u grad.To bi bila neka vrsta obilaznice.Pametni gradovi grade obilaznice a ne da im šleperi i ostala vozila prolaze kroz najnaseljenije delove grada kao što su Novo Naselje,Detelinara,Liman i Telep.
  • opalim te g...m

    29.11.2018 12:48
    Tutanj od Stranda i Ribarca. Zasrali ste vec ostatak Stranda pa bi i ovo parce.
  • EvoOvako

    29.11.2018 12:43
    SamoPitam
    A most u Futogu ili Begeču nam ne treba?
    Neka sremci i dalje idu kroz Hrvatsku!
    Ono što je BG za Srbiju - to je NS za Vojvodinu! Centralizam!
  • Vazd

    29.11.2018 12:17
    Tibi
    Procitao sam sve komentare, vidim spominju se neke 1948. i neki parobrodi, meni je moj deda pricao da su iz Kamenice vozom do Petrovaradina isli i onda dalje preko mosta, ali 1930.-ih...
    Ljudi, ceo vek je skoro prosao, od '81. kad je poslednji most otvoren je proslo skoro 40 godina a broj stanovnika otisao vise nego duplo, ja kao Kamencanin u jutarnjem spicu ili cekam na mostu do krivine ili idem uslovno desno pa se provlacim po limanskim parkinzima i ulicicama kako bih stigao na svoju odrednicu. Ulica Vojvode Putnika u Kamenici je blokirana svakodnevno jer sav saobracaj iz Srema ide kroz Kamenicu pa na Most Slobode.
    Manimo hejtersku demagogiju kako nista ne valja, slazem se da ce nazadni otpad da pravi most do neke 2040. (ne preneseno, bukvalno mislim 2040.), ali da treba, treba.
  • vladaNS

    29.11.2018 12:16
    ?
    Ako smo najjači u regionu i neprijatno nam je kako nam dobro ide a hoćemo u korak sa savremenim svetom, mišljenja sam da treba graditi dvosmerni, fizički odvojem tunel ispod Dunava kao jedinstvenu celinu s tunelom ispod iriškog venca koji bi imao izlaz u Irigu kod vinarije. Nema opsnosti od urušavanja potpornih zidova s okolnih brda a eventualne podzemne vode mogu se pod pritiskom ispumpavati u vidu vodoskoka (fontane) po Fruškoj gori.
    Pozdrav
  • Novosadjanin

    29.11.2018 12:15
    Evo razvaljuju Puskinovu ulicu. Pre par godina sredjena, asfalt nov a sada zakrpa do zakrpe. Strasno. Nisu u stanju da naprave plan i projekat kako treba vec presecaju beton pa posle krpe. I Mise Dimitrijevic je ulica grozna. Kako kome padne nesto na pamet, busi, rokaj, peri pare.
  • Omikron

    29.11.2018 11:41
    Most preko kanala
    Da li iko u ovom gradu vidi najbrži i najjeftiniji način za rasterećenje saobraćaja užeg jezgra? Izgradanjom mosta sa po dve trake u oba smera preko kanala DTD u produžetku Beogradskog keja i izgradnjom trase pored Rafinerije i spajanem sa starim Kaćkim i novim putem pored Lira dobili bi alternativni priključak na autoput. Na ovaj način bi se značajno rasteretio saobraćaj na Bulevaru oslobođenja i Partizanskoj ulici kao naopterećenijim. Ceo saobraćaj sa Mosta slobode i gravitirajućeg dela grada bi se preusmerio na ovaj potez i grad bi prodisao. Ovaj projekt nije skup i mogao bi se realtivno brzo realizovati finansiranjem i samo iz gradskog budžeta.
  • bora

    29.11.2018 11:16
    ribarac
    Most Perosevica koji ide u magacin moze da se iskoristi za Ribarac.
  • fruškogorski koridor

    29.11.2018 11:12
    nastavak tog mosta je tunel ispod fruške gore i dalje autoput ruma-šabac, kako je to ministarka sa roze šlemom najavila...
  • Dejan

    29.11.2018 11:01
    dil
    Treba most kod Begeca ka Sremu da skroz rasterete saobracaj ka NS i od NS ka Beocinu, tu bi svi bili na dobitku. al bolje ovako da nekoliko njih voze dzipove ( lova od -gde sam tu ja) i uzivaju u nekim hacijendama a narod da se pati decenijama zbog njihovog loseg posla....
  • Ns 49

    29.11.2018 11:00
    Nije to loše
    Pa zar ovaj most nije već gotov?
    Dajte nekom biznismenu da ga napravi i nekia naplaćuje mostarinu. Zaposleće ljude da grade, da ga održavaju itd.
    Tako treba postupiti i sa Dunavskim mostom Sr. Kamenica - Telep koji je bio planiran za 2000. tu.
    Sad od Beograda dobiti pare - teško.
  • Ns 49

    29.11.2018 11:00
    Pa zar ovaj most nije već gotov?
    Dajte nekom biznismenu da ga napravi i nekia naplaćuje mostarinu. Zaposleće ljude da grade, da ga održavaju itd.
    Tako treba postupiti i sa Dunavskim mostom Sr. Kamenica - Telep koji je bio planiran za 2000. tu.
    Sad od Beograda dobiti pare - teško.
  • /

    29.11.2018 10:51
    /
    a neke demonstracije protiv ovoga?

    futozanima je potrebniji
  • Jaja

    29.11.2018 10:37
    Taj most bi mnogo pomogao. Cela sremska sttana prelazi preko mista Slobode i u spicu budu veliku guzve, pogotovu sada kad je otvorena promenada.
  • Nišlija

    29.11.2018 10:36
    @lala
    Da li ti znaš šta znači utopija?
  • /

    29.11.2018 10:35
    /
    novi sad nema bazena ko svet a ovo bi unistilo i njegov izlaz na dunav

    da ste pametni da deo oko brodogradilista rascistite od mulja i svog kancera koji je bacan na tom delu

    najbolesniji kleptoman moze pokrasti nekoliko puta iste pare za marinu
  • Moma

    29.11.2018 10:33
    glupost
    Mostovi povezuju,sta se ovim mostom povezuje? Kamenica koja ima nultu saobracajnu propustnu moc, dovesti saobracaj sa dva bulevara i dva mosta u Sr.Kamenicu naselje sa jednom tesnom ulicom koja je glavna,karajnja je glupost.Tako dobro projektujete da nemam reci,od onog ogromnog Zezeljevog mosta dobi smo cupriju slabog saobracajnog protoka.Ljudi koji vode racuna o saobracaju u gradu ili su biciklisti ili nemaju pojma o saobracaju, koji je svakim danom sve gusci. Ocigledno je da svojim cinjenjem taj gusti saobracaj umesto da rasterecuju i ubrzavaj, oni ga usporavaju i prave ogromne guzve.Kao dokaz su guzve pri silasku sa mosta Slobode jer nema dve trake za levo kao ni kod Merkatora ni kod Maksima Gorkog a preko su potrebne jer se stvaraju cepovi. Manite se supljih projekata,organizujte dobro postojece resurse kako bi stekli poverenje gradjana, da ste strucni a ne samo sposobni za trosenje.
  • alal vera

    29.11.2018 10:33
    Ma,ENO VAM ZRENJANINSKI!
    I,Onako je na Suvom!
    Ili,dEO Montažnodemontažnog!
    Može i Tramvaj!
  • Optimalno

    29.11.2018 10:32
    -
    Premestiti most slobode koji vodi ama baš nigde na ribarac a na mestu mosta slobode izgraditi neki mali uži most i to je to
  • Marko

    29.11.2018 10:31
    kom
    @ACA i ostali.
    Opravdavam izgradnju mosta. I tebalo bi što pre preći u realizaciju jer su gužve u gradu nesnosne. A i bezbednost nas učesnika u saobraćaju, je sve više ugrožena, loše projektovane raskrsnice, neusklađeni semafori ,zakrčene ulice pune nepropisno parkiranih vozila itd. Grad se menja, a unapređenje infrastruture ne prati rast i razvoj grada. Ne može se samo praviti zgrada na zgradu bez prateće infrastrukture!
  • Lola

    29.11.2018 10:29
    Nost
    Lux u ćoravi sokak
  • Kokakole

    29.11.2018 10:27
    Treba da isprojektuju žičaru i da je spoje sa onom bukovačkom isprojektovanom žičarom. Kada nam zafali parkova, mostova, žičara... odemo na Dunav i gledamo projekte i maštamo da je sve to tu, a ne svakodnevno pro*eravanje koje ima za cilj da prosečnom građaninu stvori iluziju kako se ovde gradi. I ja sam se lepo pro*rao sada. Mislim, ne samo sada.
  • @lala

    29.11.2018 10:22
    Nažalost vidi se da ste zaostali u vremenu parobroda i '48, a Novi Sad se od tih vremena poprilično razvio....
  • Pop Milo Jovovic

    29.11.2018 10:21
    Genijalno
    Svidja mi se ova ideja. Odvalis ovako nesto kao sto ces da pravis, a u stvari nemas nameru nista da radis. Ljudi se zare i pale. Svi diskutuju, kritikuju, pametuju. Skrenes paznju sa svakdnevnih stvari koje nisi u stanju i nemas nameru da resavas. A niko da se seti sta si do sada i sta nisi uradio.
  • Sima

    29.11.2018 10:16
    Izgled mosta
    Treba prvo raspisati međunarodni konkurs za idejno rešenje...
  • Sveta

    29.11.2018 10:15
    Za početak bi mogli da spoje kraj Ribarca sa Štrandom, onoliko zaobilaženje je besmisleno.
  • Sebastian Gasperic

    29.11.2018 10:09
    Vrhnika, Slovenija
    Vjerujte mi EBRD Evropska Banka za razvoj financira razvoj struje na otoku FIJI u Pacifickom Oceanu i idite da vidite nema par hotela i bungalovi a po Srbiji nema struje u selima. Nema tamo ni proizvodnje niti nista samo lobi mafije EU koji tamo ide na odmor.
  • lala

    29.11.2018 10:03
    UTOPIJA
    Ovaj most od nastanke ideje za nju je utopija jer sa sremske strane ne vodi nikud sem mozda na Dunavsku obalu Kamenice. Kao gradjevinac slazem se da je lepo kada se jedan funkcionalni ,velelpni ??? bulevar atraktivno zavrsava mostom preko dunava ali ukoliko ima ekonomsku opravdanost. Posto se preko tog mosta predvidja samo za putnicki i pesacki saoracaj a i za to treba izvesti velike infrastrukturne radove sa sremske strane da bi se buduci saobracaj usmerio-ukljucio prema postojecim saobracajnicama Tendencija je da se tranzitni saobracaj izmesti iz naselja a ovim resenjem bi se omogucilo da sav putnicki saobracaj od Kamenice po do Nestina skrati za 500m na koliko se vec nalazi most koji se uliva u bulevar Oslobodenja.
    Veca u stvari ogromna opravdanost je graditi most izmedju Veternik - Futog i Rakovac - Beocin koji bi bio i za teretni saobracaj a sa novosadske strane vec postoji koridor prema Backoj Palanci i Atoputa Subotica - Beograd i sa kolosecnim saobracajem za voz i tramvaj koji bi dolazio do ulazka u Novi Sad.
    Kao rodjeni novosadjanin 1948.godine kao dete sa roditeljima sam nedeljom odlazio na izlet Popovica, Glavica i Kamenicki park pa smo do Kamenice putovali PAROBRODOM koji je u Novom Sau polazio sa Beogradskoj keja .
  • mala

    29.11.2018 09:59
    karagaca
    Sramota, kome treba taj most. Mala Karagaca ne moze da dobije struju 40 godina a zato se prave nekakvi mostici. Ne da se ljudima da zive tamo.
    Pored Dunava nezakonito dovode struju vodu. Dokle vise tako!
  • Radojica

    29.11.2018 09:58
    Dobar posao
    Projektuješ i nikad ne završiš projekat. Odličan način za kupljenje Vučićnine.

    https://www.imdb.com/title/tt2767948/
  • damir021

    29.11.2018 09:57
    a da organizujete prvo javni prevoz u gradu kako treba,neki tramvaj za početak!
  • Pedro Pistolero

    29.11.2018 09:54
    Budzet
    Budžet Grada je oko 24 milijarde dinara, što je oko 200 miliona evra, a budžet GRADSKE UPRAVE ZA GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE I INVESTICIJE namenjen za izgradnju je oko 26 miliona evra
  • pera

    29.11.2018 09:52
    Boze kako su sposobni, sve ce napraviti na sta se cekalo stotinama godina. Samo brdo nece da slusa, a ko ne slusa nestace.
  • :)

    29.11.2018 09:48
    @ACA
    “...U svakom slučaju,postalo je ne snošljivo voziti kola po NS.”

    Потпуно си у праву. Живим на Лиману и кола по граду користим само, баш, кад морам (а у граду је од почетка изградње оне скаламерије, зване Пупинова палата, скоро немогуће паркирати).
    Кад-год могу, користим бицикл, ем је много брже, ем се рекреирам.
  • K

    29.11.2018 09:40
    2
    Sta bi sa ovim? https://www-gradnja-rs.cdn.ampproject.org/v/s/www.gradnja.rs/gradi-se-most-do-ribarskog-ostrva-u-novom-sadu/amp/?amp_js_v=a2&amp_gsa=1&usqp=mq331AQECAFYAQ%3D%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.gradnja.rs%2Fgradi-se-most-do-ribarskog-ostrva-u-novom-sadu%2F
  • Dusan

    29.11.2018 09:25
    Lepo otvorite racun za ovaj most pa ko zeli nek donira malo. A svakako ce znaciti ljudima da se ne ide na most Slobode nego direktno sa bulevara. Ali kada vidim datum auuuuu
  • mrva

    29.11.2018 09:24
    Sviđa mi se POPRE^NI PROFIL MOSTA PREKO DUNAVA U PRODU@ETKU BULEVARA

    zaista fenomenalni krajnje prikladni projekti u vreme kada se smanjuju penzije a narod čeka dva dana ispred Linde da kupi pile za 100 din.
  • Estetika

    29.11.2018 09:24
    Ne shvatam zašto ne sme da liči na Most slobode? Valjda da bi projekat bio još skuplji? Takođe pretpostavljam da će se pre izgradnje tog mosta rešiti svi problemi grada, najpre izmeštanje ispusta kanalizacije ispod prozora novosađana/izgradnja prečistača kanaliz. voda (stalno se vlast pravdala nedostatkom novca?!), popraviti svi kolovozi i trotoari i/ili izgradti tamo gde nedostaju, obnoviti zelene površine, rešiti problem parkiranja, ali ne na štetu kvaliteta života građana. Što volim ove makete i animacije, na njima se nigde ne vidi đubre i zarozani mnogobrojni ćoškovi, a sve zbog nesposobnosti, pre bi se reklo nezainteresovanosti odgovornih da se grad vodi na civilizovan način.
  • Vukša

    29.11.2018 09:22
    Ima se, može se...
    Razbacuj pare poreskih obveznika...
  • Deki

    29.11.2018 09:15
    BGD
    Kako 50-60.mil €. Djilasov most u BGD-u je bio cca 400.mil €. To je neka greska ili nije.
  • ACA

    29.11.2018 09:13
    A do tada ćemo da se gužvamo po ulicama u saobraćaju kao što je sada situacija u gradu.Užas od vožnje.Nenormalna gužva.Puno ljudi je u NS ,koji nema infrastrukturu za ovoliko ljudi i vozila i zato je takva gužva.A da ne pričamo o tome što semafori nisu dobro sinhronizovani,pa su gužve na svakoj raskrsnici još veće.A možda je to naftni lobi namerno lobirao da tako bude.Da bi se više trošilo gorivo,Sve je to povezano.U svakom slučaju,postalo je ne snošljivo voziti kola po NS.
  • Trt

    29.11.2018 09:07
    Haaaaaaahaaaa!
  • Stav

    29.11.2018 09:06
    Ako Beograd i ostali carapani budu manje otimali, eto mosta brze od planiranog.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna